Spandex introduserer ny merkevare til bilfoliering

Spandex lanserer merkevaren AUTO. Det er en ny merkevare som skal dekke de dynamiske behovene til profesjonelle folierere. Gjennom AUTO samarbeider Spandex med ledende produsenter om å utvikle skreddersydde, innovative produkter som distribueres eksklusivt av Spandex. Det melder selskapet i en pressemelding.

Den første serien som introduseres under varemerket AUTO er AUTO PPF. AUTO PPF
produseres av Orafol og er en serie lakkbeskyttelsesfilmer som gir beskyttelse mot steinsprut og riper.

Serien består av to folier – AUTO PPF Hyper og AUTO PPF Super. Begge foliene har selvhelbredende overflate som sørger for at mindre riper forsvinner ved varmetilførsel, slik at bilen beholder sitt feilfrie utseende. AUTO PPF Hyper er keramisk belagt, noe som forbedrer de hydrofobe egenskapene.

“Vi ønsker å skape en spennende merkevare som møter behovet for kvalitet oginnovasjon, noe det voksende bilmiljøet krever. Det kravet innfrir vi med produkter som tilbyr eksepsjonelle kvaliteter. AUTO utvider valgmulighetene for både fagfolk og bileiere”, sier Michael Kist, Automotive Group Market Development Manager at Spandex.

Foliene leveres med 10 års garanti fra produsenten Orafol, og finnes allerede på lager.

- ANNONSE -

You might also like