Mediavest AS søker Kundeservicemedarbeider

Vi i Mediavest AS opplever en fantastisk vekst og har nettopp flyttet inn i hele 8. etasje på Media City Bergen. Med store og toppmoderne kontorer trenger vi nå flere kundeservicemedarbeidere til vårt allerede engasjerte team.

Vi har et godt arbeidsmiljø hvor trivsel og individuell suksess er hovedfokus. Hos oss er det aldri en treg og kjedelig dag på kontoret.

Vi tar oss tid til å spise sammen, ha morsomme aktiviteter sammen og i tillegg arrangeres det to firmaturer i året, hvor hele gjengen reiser sammen til spennende destinasjoner i utlandet (selvfølgelig på firmaets regning). Så langt har vi besøkt steder som Madrid, Barcelona, London og Amsterdam, for å nevne noen.

Vi er på utkikk etter deg som er fremoverlent og som ønsker å utvikle både deg selv og miljøet rundt deg. Husk at dette er en fulltidsjobb med arbeidstid fra mandag til fredag mellom 08:00 til 15:00. For oss er det viktig at du skal ha nok tid til å nyte livet også.

Vi har noen ønsker når det gjelder kvalifikasjoner, men frykt ikke dersom du ikke har alt.

  • Du har minimum 2 års erfaring innen kundeservice fra tidligere arbeidsforhold. (Helst fra salg)
  • Du opplever deg selv som selvstendig, nøye og engasjert.
  • Du må slå til med gode kommunikasjonsferdigheter på norsk/svensk/engelsk.
  • Som en selvfølge er du også strukturert, pålitelig, og vil anse deg selv som detaljorientert.
  • Du er omgjengelig, positiv og tilpasningsdyktig.
  • Det et pluss om du har erfaring innen META-, WP/Webflow og Google-tjenester.
  • Det er et pluss om du har erfaring med Visma Eaccounting og Tripletex.
  • Det er et pluss om du har erfaring med Microsoft Outlook, Excel og andre relevante programmer.
  • Arbeidsoppgaver:
  • Svare på e-post og telefon i forbindelse med kundeservice, support og oppfølging av vår kundeportefølje.
  • Utarbeide rutiner og automatisere ledd i kundeoppfølging.
  • Bidra til å videreutvikle vårt kundeservice-team.
  • Muligheter for utvidelse av arbeidsområder etter avtale.

Vi tilbyr følgende:

  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser.
  • To felles ferieturer i året der hele bedriften reiser til utlandet.
  • Byens absolutt beste kontor med uslåelige fasiliteter og fordeler.
  • Avdelingen vil raskt ha behov for flere ledere, også innen kundeservice.

Hos oss er det også gode muligheter for utvidet ansvar etter avtale – Kanskje du blir vår neste nettsideguru, Key Account Manager eller Ads-ekspert?

Les hele annonsen her.

You might also like