Unik dekning av Drupa 2024

Drupa 2024 blir første printmesse på hele åtte år i Tyskland, etter avlysningen under Covid-pandemien. Det føles derfor veldig bra å kunne melde at Grafkom neste år gjør en ekstra stor satsing på Drupa i samarbeid med Inkish og flere andre bransjemedier i Europa.

Grafkom Media Monitor kommer til å følge opptakten til messa tett, og framfor alt har vi tilgang på profesjonelle film-team under messa der vi kommer til å lage korte filmer, på norsk for det norske markedet. Samtidig får vi også tilgang til alt annet innhold som våre partnere produserer.

– Samarbeidet med Inkish gir alle som skal delta på Drupa en unik mulighet til å markedsføre seg selv mot det norske markedet. Det er selvsagt veldig mange aktører som skal vise seg fram, så det er avgjørende at man klarer å stikke seg litt ut, og vår plattform er en måte å få synlighet på, sier Magnus Thorkildsen og Ola Karlsson på Grafkom/Branschkoll.

Følgende medier kommer til å samarbeide om innhold på Drupa 2024:

Branschkoll (Sweden), Grafkom (Norway), Poligrafika (Poland), Deutscher Drucker (Germany), Stampamedia (Italy), Pixelpower (Portugal), ImpremPres (Spain), Intermedia Group (Australia & New Zealand) og INKISH.

- ANNONSE -

You might also like