Helthjem søker Customer Success Manager
Det er fullt trykk i markedet og vi trenger enda flere fremoverlente og kompetente personer for å nå våre mål om videre sterk vekst. Hvert år leverer vi millioner av pakker til norske forbrukere. ****
Vår nye Customer Success Manager blir en del av svært kompetente team og jobber i det interne skjæringspunktet mellom salg og operation/drift. CSM får ansvaret for at Helthjem Netthandels største kunder er på topp når det gjelder kundetilfredshet. Du blir den som løser utfordringer kundene står overfor og svarer på spørsmål som blir stilt. Det er du som kjenner verdikjeden som din egen bukselomme og kan gi de største kundene de beste rådene fordi du kjenner dem like godt. Kandidaten vi søker har nok gode data og analyseferdigheter og ser mulighetsrommet de største netthandelsbedriftene får gjennom Helthjem-nettverket.
Du er av natur en som liker å hjelpe til og tenker at kundetilfredshet er den viktigste veien til suksess. Vi ønsker oss en kandidat med gode kommunikasjonsegenskaper, en troverdig person som gjennom kunnskap skaper tillit internt og eksternt. Du har kanskje erfaring fra logistikk og distribusjonsløsninger/tjenester og kjenner e-handelsmarkedet. Det viktigste for oss er at du har lett for å sette deg inn i og raskt forstå og løse komplekse problemstillinger som du enkelt kan formidle videre til våre største kunder. Vi tenker du har en Bachelor eller Master innen økonomi, logistikk ol., er strukturert i din måte å løse oppgaver på, er fleksibel og tar tak der det trengs. Miljøet i Helthjem Netthandel preges av tempo, grunderskap og innovasjon, et høyt akademisk nivå, mye humor, stor takhøyde og åpenhet mellom ansatte. Det er viktig at vår nye Customer Success Manager faller godt inn i miljøet og bidrar aktivt som en drivende og motiverende medarbeider.
Dette blir dine ansvarsområder og arbeidsoppgaver
- Ansvarlig for drift av Helthjem Netthandels største kunder
- Implementere og følge opp Helthjem Netthandels største kunder i verdikjeden
- Utarbeide kundeanalyser/behovsanalyser og løsningsforslag i samarbeid med Key Account Managere
- I samarbeid med Key Account Managere og operations, sørge for kundepleie i “verdensklasse”
- Tett kontakt med internt støtteapparat som;, operations, marketing og forretningsutvikling
- Initiere og sikre nødvendig kunnskapsoverføring til relevante interne og eksterne partnere/kunder,
- Bidra til utvikling av selskapets produkter og tjenestetilbud
Og dette regner vi med at du har med deg i bagasjen
- Høyere relevant merkantil utdannelse/Bachelor/Masternivå (marked/økonomi/logistikk)
- Sterk realkompetanse, med erfaring fra komplekse prosesser innen logistikk eller e-handel, kan kompensere for formell kompetanse
- 1- 4 års relevant erfaring
- Digital- og teknisk interesse samt god kunnskap og vant bruker av dataverktøy, databehandling og analyse
- Erfaring med prosjektledelse
- Vant til å sette seg inn i komplekse problemstillinger og omsette dette til forståelig adferd
- Flink kommunikator, også engelsk
- En fagperson som er vant til å snakke prosess og setter kunden i fokus
- Oppfatter seg som smart og setter seg raskt inn i nye komplekse problemstillinger, alltid med et smil om munnen
Stillingen er et engasjement på minimum et år med oppstart høst – 2023 eller etter avtale.