
Storformat: “Investering i nytt utstyr gir flere muligheter”
Relieff Reklame på Kolbotn jobber med synlighet i bred forstand. En investering i ny storformat gir nye muligheter og bedre kontroll på produksjonen, mener selskapet selv. Det melder Canon.
– Fjoråret ble bra, og vi tror det er en god anledning til å vokse videre, ikke minst ved å utføre en enda større andel av produksjonen her i egne lokaler. Ved slutten av 2022 installerte vi en Colorado 1650, det gir oss langt større printkapasitet og valgmuligheter enn vi har hatt tidligere, forteller daglig leder Thomas Arildset.
Relieff Reklame har vokst jevnt og trutt de siste årene og oppnådde en omsetning på ca 19 millioner kroner i fjor, ifølge selskapet selv.

Relieff Reklame har et bredt spekter av kunder fra Volvo Trucks og ned til mindre aktører.
– Det er ingen mangel på bedrifter som ønsker synlighet, men det kreves effektive produksjonsløsninger og kunnskapsrike medarbeidere for å være konkurransedyktig, fastslår Arildset, som påpeker at synlighet kan dreie seg om alt fra profilering på klær og kjøretøy til nytt interiør og ny fasadeprofilering.