Åpen: Bruker print på fliser for å skape særegenhet

Interiørprint er et voksende segment, og en av aktørene som satser hardt på dette er Canon. I en fersk reportasje skriver Canon om frisørsalongen Gevir i Oslo som med 2697 designede fliser skaper en helt unik frisørsalong.

Det er produksjonsbedriften Roomstories AS, et datterselskap av Pulp Grafisk, som har stått for produksjonen på en Canon Arizona.

– For meg har det vært essensielt å skape en egen identitet og et særpreg som andre ikke kan kopiere. Mange av kundene våre er opptatt av estetikk, kunst og kultur, og de skal trives her, kjenne seg ivaretatt og få førsteklasses service, uavhengig av hvem de er og anledningen de er her for, sier frisør-gründer Agnes Gulbrandsen.

“Bruker print for å skape særegenhet”

Henning Hagelund i Canon forteller at stadig flere ser print som en mulighet til å stikke ut, til å skape noe unikt.

– Fra Canons side ser vi at stadig flere aktører i mange bransjer benytter print på flis eller print på tapet og andre interiørprodukter for å skape en unik atmosfære, sier Hagelund.

- ANNONSE -

You might also like