Åpen: Konica Minoltas etikettserie runder milepæl – “suksess i Norge”

Konica Minoltas digitale etikettpresse – AccurioLabel – runder 1000 installasjoner i Europa siden lanseringen for sju år siden. Det melder selskapet i en pressemelding.

Annonseringen av installasjon nummer 1000 kommer bare to år etter at selskapet meldte om 500 installasjoner i Europa. Når det gjelder Norden har AccurioLabel solgt bra i Norge, og man har forhåpninger om ytterligere installasjoner.

– AccurioLabel har solgt bra i Norge, og vi har stor tro på ytterligere salg i Norge. AccurioLabel er en etikettserie som passer inn hos mange, alt fra mindre, sivile trykkerier til større industrielle aktører, sier Carina Allfors, nordisk markedssjef, Production Printing/Industrial Printing, i Konica Minolta.

Varsler ytterligere satsing på etikett

I pressemeldingen varsler Konica Minolta ytterligere nyheter innen etikett-segmentet.

– Vi tenker stadig på nye muligheter og har alvorlige planer om å utvide etikettvirksomheten ytterligere med en annen banebrytende kunngjøring i sikte, sier Carsten Bamberg, Business Development Manager, Professional Printing Group, Konica Minolta Business Solutions Europe, i pressemeldingen.

- ANNONSE -

You might also like