
Åpen: 21grams satser ytterligere i Norge
Sverige-baserte 21grams har sakte men sikkert vokst i det norske markedet. Nå skal man øke veksttakten ytterligere innen distribusjon av både analog og digital post, samt kommunikasjon og betalinger.
– Vi er i angrepsposisjon. Dels vokser vi ved at vi får en del caser fra Sverige og andre land, men vi opplever også en veldig interesse for våre ulike digitale løsninger i Norge, forteller Morten Holterhuset i 21grams til Media Monitor.
Selskapet ble etablert som en utfordrer innen portooptimalisering av analog post, men har de siste årene først og fremst vokst seg store på digital posthåndtering – både innen betaling og annen kommunikasjon.
Ny selger på plass, skal rekruttere ytterligere
Espen Dieseth, som i dag jobber som selger på Bypost, er ansatt som ny Key Account Manager i 21grams.
– Det skal bli veldig spennende å bli en del av 21grams. Jeg kjenner jo godt til deler av virksomheten i 21 Grams fra tiden i Bypost, og det skal bli interessant å gi nye potensielle kunder 21 Grams’ digitale tilbud, sier Dieseth, som er i gang hos 21grams 1. april.
Holterhuset forteller Media Monitor at man er på jakt etter ytterligere ressurser for å øke bemanningen.
– Vi skal også innen kort tid ha på plass en supportteknikker. Målet er at vi er 5-6 ansatte i løpet av noen år, sier Holterhuset.
21grams ble for et drøyt år siden solgt til det belgiske selskapet Unifiedpost Group, noe du kan lese mer om her.