Åpen: 21grams satser ytterligere i Norge

Sverige-baserte 21grams har sakte men sikkert vokst i det norske markedet. Nå skal man øke veksttakten ytterligere innen distribusjon av både analog og digital post, samt kommunikasjon og betalinger. 

– Vi er i angrepsposisjon. Dels vokser vi ved at vi får en del caser fra Sverige og andre land, men vi opplever også en veldig interesse for våre ulike digitale løsninger i Norge, forteller Morten Holterhuset i 21grams til Media Monitor.

Selskapet ble etablert som en utfordrer innen portooptimalisering av analog post, men har de siste årene først og fremst vokst seg store på digital posthåndtering – både innen betaling og annen kommunikasjon.

Ny selger på plass, skal rekruttere ytterligere

Espen Dieseth, som i dag jobber som selger på Bypost, er ansatt som ny Key Account Manager i 21grams.

– Det skal bli veldig spennende å bli en del av 21grams. Jeg kjenner jo godt til deler av virksomheten i 21 Grams fra tiden i Bypost, og det skal bli interessant å gi nye potensielle kunder 21 Grams’ digitale tilbud, sier Dieseth, som er i gang hos 21grams 1. april.

Holterhuset forteller Media Monitor at man er på jakt etter ytterligere ressurser for å øke bemanningen.

– Vi skal også innen kort tid ha på plass en supportteknikker. Målet er at vi er 5-6 ansatte i løpet av noen år, sier Holterhuset.

21grams ble for et drøyt år siden solgt til det belgiske selskapet Unifiedpost Group, noe du kan lese mer om her.

You might also like