Schjærven Reklamebyrå søker prosjektleder

Arbeidsgiver
Schjærven Reklamebyrå AS
Stillingstittel
Prosjektleder
Frist
Søknader behandles fortløpende
Ansettelsesform
Fast
For ett av Norges største kommunikasjonshus, Schjærven Reklamebyrå, er vi nå på jakt etter en erfaren Prosjektleder med relativt snarlig oppstart, gjerne i februar.

Schjærven Reklamebyrå er et familieeid reklamebyrå som ble startet i 1962. Byrået er litt som en familie, men i stedet for foreldre, søsken, onkler og tanter er lokalene deres fylt med kreatører, rådgivere, prosjektledere og strateger. Selv om Schjærven har vokst seg store, har de fortsatt mentaliteten til en liten bedrift med åpne dører og god takhøyde.

I Schjærven tar de alle deler av kommunikasjonen like seriøst. En stor og flott profilfilm gjør en jobb, men det alene sørger ikke for kø utenfor butikken. Det er her de skiller seg ut fra andre byråer fordi de fokuserer på hele kundereisen med et mål om å skape reklame som engasjerer, er aktuell og får folk til å føle eller gjøre noe. De skaper verdier til merkevaren både digitalt og fysisk for blant annet XXL, BI, Power, Krogh Optikk, Montér, OBOS Block Watne, Bohus, Storo Storsenter og Holdbart.

Du vil bli en del av et team på 18 kompetente prosjektledere med et bredt spenn i alder. Schjærven er kjent for sitt gode arbeidsmiljø og tilbyr mange muligheter for deg som ønsker utfordringer og utvikling.

Arbeidsoppgaver

Som prosjektleder vil du ha ansvaret for at samspillet mellom interne og eksterne enheter går mest mulig problemfritt. Det er forventet at du tar et stort ansvar inn i kunderommet og er en proaktiv, detaljorientert prosjektleder. Du sørger for at alle leveranser er kvalitetssikret fra A til Å og at de har riktige ressurser til riktig oppgave. Budsjettoppfølging og endringshåndtering er viktige element her. Prosjektleder er bindeleddet mellom byrå, kunde og mediebyrå og navet i teamet. Du vil ha hovedansvaret for én kunde i team med en annen prosjektleder, hvor arbeidstrykket er størst fra april til nov/des. I roligere perioder vil du ha mulighet for å jobbe med kortere, mer frittstående prosjekter, noe som vil by på en god variasjon.

Arbeidsoppgaver som prosjektleder:

  •  være ansvarlig for den praktiske ledelsen, planlegging og gjennomføring av oppdrag
  •  sikre godt samspill mellom interne og eksterne kontakter
  •  administrasjon av kunder, underleverandører og designere/ kreativt team
  •  ansvar for fremdrift og oppfølging av de daglige/ ukentlige produksjonene
  •  korrekturlesing og kvalitetssikring
  •  oppfølging av timesføring og forbruk iht budsjett
  •  fakturering og avslutte prosjekt i økonomisystem

Stillingen rapporterer til faglig ansvarlig for prosjektlederne.

Ønskede kvalifikasjoner

  •  Vi ønsker at du har minst 3-5 års erfaring fra reklamebyrå. Det er en stor fordel om du har god innsikt og erfaring med store utviklingsoppdrag, spesielt innenfor filmproduksjon (TV, web, some) og er opptatt av å levere gode uttak spesialtilpasset sin flate.
  •  Gjerne relevant utdanning innen markedsføring, kommunikasjon og/eller økonomi, men dette er ikke et must. Erfaring veier tyngre.
  •  Det er en fordel å ha jobbet med SoMe og vi ser for oss at du har god forståelse av hva som fungerer i de ulike kanalene.

Personlige egenskaper

Som prosjektleder bør du være ryddig og strukturert, fleksibel og tilgjengelig. Samtidig er du “på ” og selvstendig som type. Du har gjennomføringsevne og er beslutningsdyktig. Videre er du god i relasjon med andre, enten det er kunder eller kollegaer og trives med å håndtere mange oppgaver på en gang.

Det jo selvfølgelig ingen ulempe å være positiv og blid når man skal jobbe i team. Du kan gjerne være ambisiøs, men har ikke spisse albuer. Du liker følelsen av å jobbe i et godt team, hvor alle heier på hverandre og jobber sammen mot et felles mål.

Vi vil vektlegge personlig egnethet i stor grad.

Vi tilbyr

  •  Muligheten for å jobbe i et kjent og veletablert firma hvor det er gode muligheter for utvikling og videreutdanning.
  •  Selvstendig og fleksibel rolle med varierte og utfordrende oppgaver.
  •  Stor kundeportefølje med anerkjente organisasjoner.
  •  Et godt og inkluderende arbeidsmiljø med en veldig hyggelig gjeng.
  •  Et profesjonelt fagmiljø med mange års erfaring.
  •  Kontorplass i nyoppussede lokaler i Mølleparken like ved Grünerløkka med egen kantine (når det ikke er hjemmekontor).
  •  Sosiale arrangement med jevnlig mellomrom når samfunnet åpner for det.

Arbeidstid

Mandag til fredag: 08:00-16:00.

Overtid må påberegnes i perioder.

Vi venter på den rette, men det ønskelig med snarlig oppstart. Vi behandler søknader fortløpende på nyåret.

Dersom du har spørsmål rundt stillingen, er du velkommen til å ta kontakt med BackUp Personell v/ Celine Strømberg Killi – celine@backup-personell.no – tlf.: 48 14 73 43.

Om arbeidsgiveren

Sektor
Privat
Sted
Mølleparken 4, 0459 Oslo
Bransje
Medie- og innholdsproduksjon,
PR, informasjon og kommunikasjon
Stillingsfunksjon
Prosjektledelse,
Koordinering,
Markedsfører

Les mer på finn.no

You might also like