Indisk leverandør vil inn på det norske markedet – har egen agent i Oslo

Den indiskbaserte leverandøren Autoprint ønsker å forsøke seg i det norske markedet med sin portefølje av produksjonsmaskiner. I Norge skal maskinene markedsføres gjennom selskapet Europrint. Det forteller selskapet til Media Monitor.

Indiske Autoprint med over 12.500 installasjoner verden over skal satse mer på Europa og Norden. Til Media Monitor forteller selskapet av man har 42 installasjoner i Europa, og nå satser på å få plassert ut den første maskinen også her i landet.

I Norge benyttter man seg av Oslo-baserte Europrint for markedsføring og salg av Autoprints maskinpark.

– Vi har allerede vært i kontakt med veldig mange aktører i Norden og jobber nå konkret med videre med ti aktører. Vi håper å kunne plassere ut 2-3 maskiner i det nordiske markedet innen kort tid, sier Mr Singh til Media Monitor.

Mindre ark-baserte offsetmaskiner og ferdiggjøring

Autoprint satser på både mindre arkbaserte produksjonsmaskiner og ikke minst ferdiggjøringsmaskiner i Europa og Norden.

Når det gjelder ark-basert offset tilbyr selskapet mindre maskiner som kan fungere som modeller for mindre produksjoner, blant annet Autoprint 1520 COLT 7K og Autoprint Knight om tibyr offset i A3-format.

Selskapet har også et bredt utbud innen ferdiggjøring med alt fra skjæremaskiner til falsemaskiner og ulike typer av maskiner for å legge på lakk og annen finishing. I sistnevnte kategori, for eksempel Autoprint Fine Coat 80 Drip off.

Ser etter to salgsressurser i Europa

Autoprint forteller også at de er på jakt etter to salgsressurser som kan markedsføre og selge Autoprints produkter i Europa.

Autoprint har over 12.500 installasjoner verden over, og har eksportert sine maskiner til over 50 land så langt. 

Christmas campaign

- ANNONSE -

You might also like