Full fart på Sign, Print & Promotion i Oslo

Sign, Print & Promotion-messa i Oslo gikk av stabelen for en knapp måned siden.  Svært gledelig var det at så mange tok turen til messa, der det særlig var tett med folk på onsdagen.

Media Monitor var også på plass, og traff mange blide fjes som var glade for å endelig kunne treffes igjen. Vi får ikke plass til alle blide utstillere i denne artikkelen, men under en liten smakebit fra tre store utstillere!

Bjørn Frantsen og Tommy Segelberg i Canon. Canon hadde i år satset på en utstilling der produktene – og ikke maskinene – sto i sentrum. Og det er vel produkter fysisk kommunikasjon egentlig handler om, er det ikke?

Canons område på Sign, Print & Promotion.


Eivind Karfjell, Ricoh.

Ricoh hadde på årets messe satset ekstra på sine storformatsløsninger. Karfjell, relativt fersk som salgssjef i Ricoh, var klar på at Ricoh ser et stort potensiale i å ta markedsandeler innen storformat i tiden som kommer.


Mikael Pettersson, Konica Minolta.

Konica Minolta hadde med seg et bredt utvalg av maskiner, mest oppsikt vakte kanskje selskapets emballasjeprinter PKG-675i – en printer for mindre serier.

– Vi  tror denne maskinen kommer til å selge bra i Norden. Alle siviltrykkerier som vurderer emballasje bør ta en titt på denne, mente Pettersson.


Morten Hegge med hendene fulle av Konica Minolta-produkter

- ANNONSE -

You might also like