Müller Martini tar tilbake agenturet i Norge – lanserer e-shop for norske kunder

Fra 1. desember 2020 tar Müller Martini tilbake agenturet og blir igjen første kontaktpunkt for alle henvendelser knyttet til Müller Martinis produktportefølje. Det forteller Jesper Andersen, Sales and Service Manager Nordic til Media Monitor.

– Vi har vært ekstremt fornøyde med vårt samarbeid med Luth Gruppen de siste fem årene, og vi kommer til å jobbe tett med Luth framover også. Men fra 1. desember er det vi i Müller Martini Nordic som igjen overtar kundekontakten både når det gjelder nysalg, service og administrative spørsmål, sier Andersen til Media Monitor.

Salgsdelen kommer til å ligge hos Müller Martini Nordic, mens både Luth Gruppen og Müller Martini kommer til å tilby service på eksisterende maskiner.

Lanserer Müller Martini e-shop for norske brukere fra 1. des

En nyhet er også at ferdiggjøringsspesialisten 1. desember lanserer Müller Martini e-shop for sine norske kunder. Her vil blant annet reservedeler til Müller Martini, Heidelberg (ferdiggjøringsutstyr) og Kolbus (ferdigjøringsutstyr) finnes tilgjengelig. I selskapets e-shop får man informasjon om pris, lagerstatus, sporingsinformasjon med mer.

– Alle våre kunder i Norge vil få tilgang til vår e-shop, og vil enkelt kunne handle reservedeler etc direkte fra oss. Vi ser fram til å få tettere kontakt med våre norske kunder, og håper mange kommer til å ta kontakt med oss for små og store spørsmål, avslutter Andersen.

Alle kontaktpunkter i Müller Martini Nordic finner du her.

- ANNONSE -

You might also like