Grafkom satser digitalt

Nettverket Grafkom, som i tillegg til dette nyhetsbrevet også arrangerer flere store events (feks PrintNext) for den grafiske bransjen, satser mer digitalt i kjølvannet av Corona-krisen. I et brev til alle Grafkom-medlemmer lanserer Grafkom følgende nyheter:

  • Digitalt innhold: Hele Grafkoms idé om å dele kunnskap tar nå et digitalt kliv. Eksklusivt til alle medlemmer kommer vi til å tilby både podcasts og seminarer via vår hjemmeside.
  • Vi lanserer en helt ny tjeneste for kjøp og salg av brukt utstyr og materiell. Alle annonser kommer til å nå våre 10.000 mottagare i Norden.
  • Vi er i gang med å utvikle en helt ny statistikktjeneste for våre medlemmer. Her kommer vi til å presentere økonomisk utvikling i bransjen i alle Nordiske land.
  • Vi fortsetter å levere nordiske nyheter til deg i vårt engelske nyhetsbrev Grafkom Brief.
  • Events: Å møtes fysisk kommer fortsatt til å være en veldig viktig del av Grafkom. PrintNext20 er flyttet til 26. november, og arrangeres i samarbeid med Grafiska Företagen og NOPA. Vårt andre event Workflow Summit kommer ikke til å arrangeres i år.

Medlemskap i Grafkom koster 295 euro i året. Ta kontakt med magnus@grafkom.no om du vil bli medlem eller vite mer!

- ANNONSE -

You might also like