Disse skal lede bransjen inn i fremtiden + satsing på “Trykt i Norge”

Grafisk Bransjeforening i NHO avholdt i helgen sitt landsmøte i Oslo. Fagdager fredag og lørdag ble kombinert med sosialt samvær på kveldstid.

Postens Østlandsterminal

Det nye styret i bransjeforeningen består av:

  • Jøran Aulin-Jansson, Jansson & Bjelke (Leder)
  • Henrik Hartberg, 07 Media (Nestleder)
  • Sturla Fossum, Lundblad Media (Styremedlem)
  • Lene Syvertsen Olsson, Fjuz Kommunikasjon (Styremedlem)
  • Morten Gunnarshaug, Gunnarshaug Trykkeri (Styremedlem)
  • Kjetil Sjøeng, Merkur Grafisk AS (Styremedlem)
  • Tore Jørgen Slettahjell, Skipnes Kommunikasjon (Styremedlem)
  • Stian Lauten, Flisa Trykkeri (Varamedlem)
  • Inger Marie Spange, Storybold Reklamebyrå (Varamedlem)

Storsatsing på prosjektet “Trykt i Norge”

Generalforsamlingen i foreningen vedtok å investere 700.000 kroner i markedsføring av merket “Trykt i Norge.” Foreningen håper på ytterligere ekstern støtte, slik at prosjektet får en ramme på en million kroner.

Merket er utviklet eksklusivt for medlemmer av Grafisk bransjeforening, og kan brukes av medlemmene i kombinasjon med et eget lisensnummer.

Det er Fjuz Kommunikasjon som har fått oppdraget med å markedsføre “Trykt i Norge.”

- annonse -