Papirfly søker Client Success Manager

Papirfly vokser videre og søker etter en Client Success Manager med ansvar for å videreutvikle våre kunder. Papirfly er et programvarehus med 64 ansatte i tre land og hovedkontor på Sandnes Brygge. Vi utvikler løsninger som effektiviserer og kvalitetssikrer forvaltning av merkevare og markedskommunikasjon.

Arbeidsoppgaver og ansvar

Som Client Success Manager vil du være ansvarlig for å bygge og videreutvikle relasjoner med våre kunder. Du vil jobbe tett med kundene for å identifisere potensiale for besparelser og effektivisering ved hjelp av Papirfly sine produkter. Dette innebærer å analysere bruk og bruksmønster, og sammen med kunden legge konkrete planer for å videreutvikle samarbeidet.

Oppgaver

Du vil være kundens dedikerte kontaktpunkt hos Papirfly med ansvar for å utvikle og følge opp kunder med strategiske planer og foreslåtte forbedringer.
Knytte strategiske planer til videreutvikling av kundens operasjonelle prosesser og rutiner.
Du skal generere mersalg/kryss-salg til egen kundeportefølje, og sammen med kolleger sørge for leveranser over kundens forventninger.
Holde deg oppdatert på nye muligheter i løsningene våre.

- ANNONSE -

Source www.finn.no
You might also like