“Bransjen trenger mer automatisering” – Grafkom tilbake med Workflow Summit

Grafkom er i høst tilbake med suksessen Workflow Summit om arbeidsflyt og automatisering. De tre første talerne er klare – de kommer fra Tyskland og Estland. Grafkom satser i år på å ytterligere forsterke det internasjonale perspektivet.

I fjor deltok nesten 200 personer fra tolv land – i år satser Grafkom på å få med enda flere. Stort fokus legges også i år på både håndfaste tips og visjoner om temaet automatisering for grafisk produksjon. Alle som jobber med arbeidsflyt for trykk og publisering skal kunne få ny kunnskap men også bredde sitt nettverk.

Dette gjelder alle som produserer kommunikasjon – uansett hvor i verdikjeden man jobber – i grafiske produksjonsavdelinger men også på markedsavdelinger, forlag og andre som produserer grafisk material.

Fire scener og 32 talare

Den 12 november går Workflow Summit av stabelen på Quality-hotell i Mall of Scandinavia i Stockholm.

Fjorårets tre spor økes til fire og det blir over 30 eksperter som deler med seg av sin kunnskap om hvordan du kan bygge en smartere produksjon – fra kundekontakt og bestilling og hele veien gjennom produksjonen og videre til leveranse og logistikk.

– Bransjen er veldig opptatt av automatisering akkurat nå. Alle spør oss om dette og hvilke løsninger som er best – vårt svar er Workflow Summit der man på en dag har muligheten til å se flere ulike løsninger og treffe eksperter som man kan samarbeide med, sier Ulf Sunnberg på Grafkom.

I tillegg til et bredt spekter av talere, kommer det også finnes en discovery zone der deltagerne kan treffe et titalls leverandører av software for å diskutere egne spesifikke utfordringer og løsninger.

Mer informasjon finnes på Grafkom.se/workflowsummit.