Kremmerhuset søker Markedskoordinator med grafisk kompetanse

Kremmerhuset søker en kreativ og inspirerende markedskoordinator med sterk kompetanse innenfor grafisk design. Som Markedskoordinator i Kremmerhuset får du hovedansvar for utforming av alt butikk- og markedsmateriell (print og digitalt), samt koordinering av markedsføring av kampanjer. Du vil være en viktig deltaker i planlegging av kampanjer og vil ivareta kommunikasjonsflyten mellom marked og våre butikker slik at vi sikrer samsvar og helhet mellom det som gjøres i butikk og i markedsføringen til Kremmerhuset.

Kremmerhuset markedskoordinator skal være proaktiv, løsningsorientert og nytenkende innen markedsføringsfaget.

Arbeidsoppgaver:

Hovedansvarlig for utforming av alt butikk- og markedsmateriell (print og digitalt)
Ansvarlig for alle grafiske elementer til Kremmerhuset.no
Ansvar for å fremme Kremmerhuset via bla. presseside, sentermateriell og info til magasinredaksjonene
Ansvar for å formidle kampanjer til butikkene (kampanjeinformasjon og vareperm)
Bidra til utvikling og implementering av årlig kampanjeplan, utvikling av konsept og merkevare (fast deltagelse i kjedens konseptgruppe), utvikling og implementering av årlig markedsplan
Bidra med tekst og innhold til ulike flater og kanaler.
Bidra til våre fotoshoots (koordinering, gjennomgang og utvelgelse av bildemateriale mm)
Arrangere egne mini fotoshoots ved behov.

Kvalifikasjoner:

Minimums 2 års erfaring fra tilsvarende stilling og fortrinnsvis innen varehandel
God kunnskap i programmer som InDesign, Photoshop, Illustrator.
Høyere utdannelse innen grafisk design og/eller markedsføring. Lengre erfaring kan kompensere for manglende utdannelse
Dokumentert erfaring innen markedskommunikasjon og kreativ tekstskriving
Høy arbeidskapasitet
Erfaring fra kjede og/eller byrå er en fordel

Source www.finn.no