- ANNONSE -

Anfo og Nordma slår seg sammen

Bransjeorganisasjonene Annonsørforeningen (Anfo) og Norsk Direktemarkedsføringsforening (Nordma) slår seg sammen. Det melder Kampanje.

– Vi har snakket sammen en stund. Det siste året har vi gjort flere prosjekter, ikke minst knyttet til GDPR, sammen. Vi tror at vi kan løfte langt større oppgaver for våre medlemmer ved å slå oss sammen til en organisasjon. Størrelse er viktig også i interesseorganisasjonsbransjen, sier Jan Morten Drange, administrerende direktør i Anfo.

Den sammenslåtte foreningen kommer til å beholde Anfo-navnet, og vil ha åtte ansatte.

–  Vi er overbevist om at dette er riktig. Både for gamle Nordma, Anfo og våre medlemmer. Siloenes tid er forbi. Vi ønsker en organisasjon som tenker helhetlig. Uavhengig av virkemidler. Det er markedsføring vi snakker om. CRM er så mye mer enn e-post markedsføring. Store deler av bedriften er involvert. Det handler om å få effekt og lønnsomhet i alt vi gjør. Fra systemvalg til kommunikasjon, sier styreleder i Nordma, Ina Svarød.