Gjensidige Forsikring søker Grafisk designer og tekstforfatter

Gjensidige søker grafisk designer og tekstforfatter
For vår kunde Gjensidige Forsikring har vi behov for to nye medarbeidere: en grafisk designer i 100% stilling og en tekstforfatter i 50% stilling. Stillingene er en del av Marked og CRM, og ligger organisatorisk under avdelingen Markedskommunikasjon og Profil. Avdelingen består av 10 medarbeidere, inkludert Gjensidiges in-house-byrå. Medarbeiderne vil inngå i in-house-byrået som består av 4 personer, 2 tekstforfattere og 2 designere. Ønsket oppstart er så snart som mulig. Stillingene gjelder frem til 31.12.18.
Hovedansvarsområde for stillingene:
Forvalte og videreutvikle Gjensidiges visuelle og språklige profil.
Grafisk designer, 100 % stilling
Arbeidsoppgaver:
Styring av profilen gjennom produksjon, rådgivning og beslutningsmyndighet
Levere på større og mindre oppdragsbestillinger fra hele konsernet
Produksjon av reklamemateriell og kampanjeelementer, markedsmateriell, eventdesign, dekor, presentasjoner og visuell identitet.
Kvalitetssikring av design
Oppfølging av oppdragsgivere
Konseptutvikling og implementering
Kommunikasjonsrådgivning
Administrasjon av systemer for selvbetjening og distribusjon
Registrering, vurdering og prioritering av illustrasjonsbestillinger
Styring av lisens og administrasjon av brukerrett for lisensiert font
Utdannelse og erfaring:
Høyere utdannelse innen grafisk design/art direction
3-5 års erfaring fra kommunikasjonsbyrå/reklamebyrå/PR-byrå
Personlige egenskaper:
Kreativ og idérik, gode evner til å tenke helhetlig rundt kommunikasjon
God evne til å gi designfaglige råd for å skape best mulig kommunikasjon
Selvgående, men også glad i å jobbe i team
Evne til å jobbe raskt og er løsningsorientert
Strukturert og systematisk, med evne til å ha fokus på de minste detaljer
God samarbeidsevne med teamet og andre i organisasjonen
Positiv holdning, engasjert og resultatorientert
Gode formidlingsevner
Tekstforfatter, 50% stilling
Arbeidsoppgaver:
Styring av profilen gjennom produksjon, rådgivning og beslutningsmyndighet
Levere på større og mindre oppdragsbestillinger fra hele konsernet
Produksjon av tekst og helhetlig kommunikasjon til reklamemateriell og kampanjeelementer, markedsmateriell og eventmateriell.
Kvalitetssikring av språk
Konseptutvikling og implementering
Kommunikasjonsrådgivning
Oppfølging av oppdragsgivere
Administrasjon av systemer for selvbetjening og distribusjon
Registrering, vurdering og prioritering av bestillinger
Utdannelse og erfaring:
Høyere utdannelse — tekstforfatter/kommunikasjon/journalistikk el.l.
3-5 års erfaring fra kommunikasjonsbyrå/reklamebyrå/PR-byrå
Personlige egenskaper:
Kreativ og idérik, gode evner til å tenke helhetlig rundt kommunikasjon
Svært gode skriveferdigheter
God evne til å gi språkfaglige råd for å skape best mulig kommunikasjon
Selvgående, men også glad i å jobbe i team
Evne til å jobbe raskt og er løsningsorientert
Strukturert og systematisk, med evne til å ha fokus på de minste detaljer
God samarbeidsevne med teamet og andre i organisasjonen
Positiv holdning, engasjert og resultatorientert
Gode formidlingsevner
Er en av disse stillingene relevant for deg? Registrer din CV på www.manpower.no og send søknad via denne annonsen.

Source tjenester.nav.no