Dyreparken søker AD/kommunikatør

Markedsavdelingen i Dyreparken har det kommunikative ansvaret for alle selskaper og merkevarer i det som er Norges største og mest populære familieattraksjon. Omtrent én million små og store gjester besøker oss hvert år for å blant annet få fantastiske dyreopplevelser, se Kaptein Sabeltann, Klatremus, Politimester Bastian, kjenne suget i magen i Vannrenna Nilen, bade i Badelandet eller overnatte på et av våre tre overnattingskonsepter. Vi har en gullgruve av unikt innhold, hendelser og øyeblikk, og leter nå etter en person som både kan grave frem disse skattene i tillegg til å finne den aller beste måten å fortelle historiene på.

Vi ser etter deg som har den gode ideen og som kan ta denne ideen helt frem til publisering. Du har erfaring som AD og kan vise til gode konsepter og resultater. Du skriver både godt og lett, har et kreativt hode og stor gjennomføringskraft. Du vil sitte i et faglig sterkt og kompetent kommunikasjonsmiljø som brenner for den gode historien og unike gjesteopplevelser. Vi vil utfordre deg og ønsker at du skal utfordre oss. Regi på film og foto, sosiale medier, konseptutvikling og PR-arbeid vil være særskilte ansvarsområder.

Source finn.no