Norske Brandmaster får ny storkunde

Det svenske TV- og teleselskapet Com Hem har valgt Brandmasters MRM-system for å digitalisere varemerket og markedsføringsprosessen.


Brandmasters MRM-system er en nettbasert markedsføringsløsning som lar bedrifter styre sine varemerker og markedsføringsprosesser. 

Com Hem har over 1000 ansatte, samt forhandlere og partnere. For å kvalitetssikre at Com Hem oppfattes likt på alle nivåer skal nå markedsmateriell, retningslinjer, meldinger og strategi samles på en plass, skriver Brandmaster i en melding.

– Brandmaster MRM blir navet for all vår kommunikasjon og markedsforing framover – både internt og eksternt. Markedsføringsmateriell skal ikke oppbevares noe sted! Alt skal lagres og organiseres  i Brandmaster MRM og deretter deles med partnere og forhandlere, eller internt. Det skal være lett å finne riktig materiell, til riktig tid, og å distribuere det til riktig person, sier  Lena Carlberg, varemerkeansvarlig i Com Hem-gruppen.

Hele Com Hem-gruppen, inklusive Boxer, kommer til å få sitt eget dam-system (digital asset management) og varemerkesenter.

– Ved å implementere Brandmaster viser vi ansatte, partnere og kunder at vi benytter de nyeste teknikkene, ikke bare i det vi tilbyr, men også for å styre vårt varemerke og vår markedsføring, sier  Lena Carlberg.


- Annonse -