A: Ricoh

Aller styrker byrånettverket Ahead Group

Aller Media etablerte byrånettverket Ahead Group våren 2016. Nå styrkes nettverket med designbyrået Uniform.


Ahead Group er et av Nordens største byrånettverk og har en omsetning på om lag 900 millioner kroner og en stab på 500 ansatte. I nettverket i Norge inngår Redink, OMG, NVFT, Hyper og nå også Uniform

 Aller Media skriver at det som er felles for byråene i Ahead Group er at de alle er blant de ledende innen sine fagfelt, som bl.a. omfatter innholdsmarksføring, CRM, performance marketing, field marketing/ events og digital forretnings- og tjenesteutvikling. Konserndirektør salg/marked Bente Klemetsdal (bildet) samordner selskapene i Ahead-alliansen.

– I skjæringspunktet mellom tjenester og merkevarer

 Uniform ble etablert for 20 år siden og har de siste årene vokst til å ha nærmere 20 ansatte og en årsomsetning på i overkant av 20 mill. kroner. I 2016 vil omsetningen ende på nærmere 26 mill. kroner.

Byrået leverer løsninger i skjæringspunktet mellom tjenester og merkevarer. Blant kundene finner man Jernbanedirektoratet, Bane NOR,  Stortinget, Stiftelsen Norsk Luftambulanse, NSB og Veidekke Eiendom.

– Vi er stolte over hvor vi har kommet med en tydelig strategi og retning for byrået, høy kvalitet på alle leveranser, bevisst tenkning rundt forretningskritisk kompetanse kombinert med kontinuerlig fokus på å skape løsninger som begeistrer brukerne. Nå ser vi frem til å bli en del av et større nettverk med supplerende kompetanse, gleder oss til å starte samarbeidet og legge enda mer ambisiøse planer for fremtiden, sier daglig leder Helle Thorkildsen.


Foto: Aller

- Annonse -

- Annonse -