A: Ricoh

Hun har gjort falsede trykksaker til sin spesialøvelse

Så langt har Trish Witkowski vist 263 ulike utgaver av falsede brosjyrer eller andre trykksaker på video.


Mottoet hennes er “tenk ferdiggjøring i begynnelsen”. Witkowski er grunnlegger av selskapet FoldFactory, som holder til i Maryland i USA.

YouTube-kontoen til FoldFactory er velfylt. “60-second super-cool fold of the week” heter serien med videosnutter på ett til to minutter, og Witkowski viser fram alle tenkelige måter å utnytte falsing til lage effektive trykksaker. Eksemplene blir for en stor del innsendt av følgere.

Her er det trolig gode tips og idéer å hente for andre også. Noen av YouTube-videoene er sett mer enn 30.000 ganger.

 

Har nettbutikk 

FoldFactory selger selv foldere, og er en online-basert virksomhet som leverer innen USA. På nettsiden demonstreres et stort antall maler med forskjellige falseløsninger. Ved å registrere seg på siden får alle som vil også gratis tilgang til en egenutviklet malbygger.

Firmaet eksponerer seg i tillegg grundig på andre sosiale medier som Facebook, LinkedIn, Instagram, Pinterest og Twitter.

 

Her kan du se en av de 263 YouTube-videoene:

 


Foto: Skjermdump/stillbilde fra FoldFactory video

- Annonse -

- Annonse -