A: Ricoh

Trykk på oppblåsbare møbler som firmabranding

Design og print på møbler kan bli en stor sak i 2015, i alle fall om det går slik som firmaet markedsmateriell.no håper på.

På messen Butikkleverandør 2015 som arrangeres i neste uke (11. og 12. februar), lanserer firmaet oppblåsbare produkter, oppblåsbare møbler og møbler med trykk. Messen går på Norges Varemesse på Lillestrøm.

Mener det gir effektiv branding

For bedriftskunder anbefaler Markedsmateriell oppblåsbare møbler med trykk som en effektiv og unik branding. Kundene kan selv designe sitt uttrykk som skal printes, eller ha med sin egen logo. De oppblåsbare møblene er vanntette, ripesikre og kommer i en rekke størrelser og former, sier bedriften.

Møblene består av innerdel av solid plast med ekstrem styrke og elastisitet. Ytterdelen består av et slitesterkt, patentert trekk med glidelås, i følge Markedsmateriell. På denne måten skal man lett kunne endre design når man ønsker det, eller ha flere ulike design til sine oppblåsbare møbler.


Foto: Skjermdump, markedsmateriell.no

Kilde: Markedsmateriell.no

- Annonse -

- Annonse -